Treceți la conținutul principal

Astăzi am primit o îmbrățișare de la Maica Domnului!

 


Dimineața a debutat cu o serie de energii negative din partea unor persoane apropiate, chiar dacă relația noastră provine dintr-o alianță familială. Mă voi ruga în continuare pentru ei, cu nădejdea că vor găsi pacea interioară.

Astăzi aveam nevoie de o simplă îmbrățișare, o confirmare tactilă a binelui. Oricât de puternic ai fi, oricât de mult ai pretinde că cei din jur sunt buni, acțiunile lor toxice te pot afecta. Totuși, este important să nu le iei în considerare, ci să te concentrezi pe propria valoare.

Divinitatea te răsplătește și-ți arată iubirea când te aștepți mai puțin. Am primit o îmbrățișare caldă din partea Maicii Domnului, prin intermediul unui om deosebit, blajin și iubitor de Dumnezeu.

Mulțumesc, dragă părinte Bogdănel! Fie ca Domnul să vă dea sănătate și multe binecuvântări dumneavoastră și familiei dumneavoastră. Apreciez enorm darurile minunate pe care mi le-ați oferit. Doamne Ajută! 🙏

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Uneori simți cum totul este în zadar...

Sunt extenuat, simt cum toate forțele mele au atins o limită de neegalat. Probabil, nu sunt fie pe calea cea bună, fie în locul și alături de oamenii nepotriviți. Îmi este greu, căci dintotdeauna mi-am revenit rapid după eșecuri, dar acum parcă mă aflu prins într-o buclă închisă care mă acaparează cum niciodată nu am fost. Orice efort depus nu duce la rezultatul scontat, totul pare extraordinar de greu, iar realizarea obiectivelor a devenit o misiune anevoioasă. Când sunt la un pas de a le atinge, intervine mereu CEVA care le blochează, simțind parcă cum acel CEVA este o entitate energetică malefică care râde în hohote de eșecul meu, găsindu-și satisfacție în suferința mea. Am obosit cumplit și-mi vine acel sentiment puternic de a abandona totul, de a mă retrage pe meleagurile natale. Oare ar trebui să uit de toți și de tot? Unde greșesc? Sau ce trebuie să fac, Doamne Iisuse Hristoase, pentru a primi iertarea Ta? Cât va mai dura această perioadă dificilă? Ce cale ar

Despre unicitate...

Despre unicitate... Ce este unicitatea? De foarte multe ori în viața vei dori să ai o unicitate a ta, să poți pune amprenta pe tine, cu acea unicitate specifică numai ție, caracteristică prin unicitatea ta, individuală care îți aparține, născută din caracterul și gena ființei tale. Unicitatea este acea stea favorabilă numai ție, care îți aduce acel emblematic, "made in me" produs de eu-ul tău fără a putea fi copiat, este specific ție, doar ție îți poate fi afiliat si asociat pe deplin, orice copie are să fie o copie, deoarece unicitatea vine din adâncul ființei fiecăruia, născută pentru a fi unică sau unic. Identificarea unicității o poti face doar atunci când nivelul tău de EVOLUȚIE este unul destul de ridicat, unde poți observa caracteristicile ce țin de unicitate: transcendență, spiritualitate, echilibru, cheia sinergetică, perfectibilitatea, creativitatea, simplificarea. Unicitatea este perfectibilitatea de a transcende prin cheia sinergetică a fi