Treceți la conținutul principal

Despre viziunea de ansamblu...


Despre viziunea de ansamblu...

Ce este viziunea de ansamblu?

Viziunea de ansamblu este acea optică desăvârșită să poți trece peste toate acele evenimente ciclice din viața de la a transforma conflictele interioare în soluții evolutive progresive ansamblate la nivel de perspectivă pentru a putea supraviețui sănătos mental și psihic.

O viziune de ansamblu despre...

Fii puternic(ă)...

Când viața este unicat în asta lume și nu o poți găsi, din păcate, în vreun raft dintr-un mall să poți cumpăra alta, ce bine ar fi, nuuuu....o da, astăzi, vă rog să-mi dați o viață în care să fie fericire,când o termin pe aceasta voi veni să cumpăr una în care să fie bucurie și tot așa.

Prețuiți-vă pe voi, în primul rând, încercați să faceți în această viață singulară, doar ceea ce simțiți cu adevărat că vă satisface sufletește.

Nu trăiți cu remușcări și contra sensului vieții, trăiți-vă viața cu idealul de a fi înțelepți și buni cu semenii voștri, a face fapte bune, care să vă întregească valorile umane ci nu cele inumane, iubiți natura și tot ce este dat pe acest Pământ.

Nu vă închideți într-o lume de sticlă fără suflet și bucurii, doar de dragul de a vă duce zilele mai departe indiferent de situațiile date de această viață, înfruntațiile cu curaj și demnitate, condimentate cu mult pozitivism.

O viziune de ansamblu despre...

Oare mai există femei care să aprecieze ...

Gesturile frumoase de iubire, făcute de bărbați, recunosc, uneori cu o stângăcie debordantă, însă drăguță ?

Declarațiile de dragoste și iubire scrise în poezie, un bărbat romantic ?

Oferirea unei flori, nu unui buchet de flori fastuos, de la o florărie de lux, fără nici un motiv, așa, doar o floare ?

Oferirea unui cadou, doar pentru că s-a uitat la el în magazin cu ardoare și ți-a dat de înțeles că îl vrea ?

Că-i deschide portiera din partea dreaptă de la masină, chiar dacă nu este spațiu suficient pentru a face asta sau să considere gestul de modă veche ?

Că își dă silința, să nu-i lipsească nimic din confortul universului femeiesc ?

Că atunci când bărbatul tace în fața nervilor ei, nu face nimic altceva decât să aplaneze degenerarea într-un conflict inutil ?

Nu uitați și bărbații au nevoie de toate aceste fapte, este acel echilibru transpus atât de bine în : dacă vrei să primești iubire, oferă iubire.

O viziune de ansamblu despre...

Povestea de seară...

Stăteam în parc, pe o bancă, adumelcând ușorul iz de primăvară, ce se chinuie să iasă la lumină după atâta frig de iarnă, la un moment dat, îmi intră în spectrul vizual, un cuplu de tineri, undeva cu aproximație, în jurul vârstei de 34 de ani, ea, respectiv 37 de ani, el.

Mergeau agale pe alee, ținundu-se de mână, el vorbea fără ezitare, gesticulând cu mâna liberă, ca și ajutor la ceea ce povestea cu foc, din când în când, se folosea și de cea de-a două mână la a gesticula, lăsându-i mâna liberă, ei, dar întotdeauna o reapuca de mână, cu tandrețe și delicatețe în priviri galeșe.

Deja scena m-a captat și mi-am spus în gând "uite în sfârșit observ pe cineva în zonă, bucuroși și fericiți ", clar lucru, că mi-am propus să-i observ de la distanță, mai ales că se așezare pe o bancă de pe o alee vizavi de mine, mi-am aprins țigara și .....

Ea îl privea cu capul aplecat spre el, avea o privire de admirație, un zâmbet strălucitor pe fața ei, ochii erau de o limpezime fantastică, arântând un suflet curat și iubitor, părul ei blond și lung era mereu mângâiat de el, cu o mișcare savuroasă care de abia îi atingea părul, dar trecerea de mână prin părul ei, era de o splendoare minunată, amplificată de plăcerea ei de a îl lăsa să facă acest lucru, stătea precum o mâță care toarece, cerând în mod intenționat așa dezmierdare sufletească.

La tot acest set de sentimente, el, o tot pupa ușor, pe buze, acel pupic de vibrație, care te face să plutești și credeți-mă pe cuvânt, ea și el chiar pluteau în aburii iubirii.

Se mângăiau ușor, cu delicatețe, cu respect, provenit din privirile ce și le împărtășeau, din râsetele ei gălăgioase, cu poftă nebună la tot ce-i povestea el, totul era magic pentru ei, erau deconectați complet de tot ce-i înconjura, erau unul pentru celălalt, nimic vulgar, totul era la nivel de atingeri diafane, se simțea de la distanță dragostea lor în aer.

Mi-a plăcut ceea ce am văzut, doi tineri frumoși care își arătau iubirea atât de natural și firesc.

O viziune de ansamblu despre...

Poveste în primăvară de ploaie...

Plouă în primăvară, dar noi doi suntem sub umbrelă, umbrela sufletelor noastre plină de căldură și apropiere, chiar dacă plouă mă las protejat, acolo, sub umbrelă, unde știu că am acel ceva frumos ce nimeni nu îl va înțelege.

Mergem agale în ploaie și nu ne pasă, umbrela ne protejează, căldura sufletelor o simt disipând în strângerea ta pe brațul meu și eu în mâna ta.

Ești suflet frumos,
Chiar dacă afară,
Este ploios,
În anotimp de primăvară.

O viziune de ansamblu despre...

8 Martie...

Femeia floarea cea mai de preț din viața noastră a bărbaților, cine nu recunoaște, acela nu cunoaște profunzimea adevărată a sufletului, este un om chinuit și lipsit de inteligență emoțională.

Femeia acea ființă dragă, care dă naștere la viață, bucurie, iubire, dragoste și fericire, astăzi sunteți mai presus de orice, deși acest lucru ar trebui făcut în fiecare zi, vă doresc bucurii sufletești, împlinite în fericire.

Flori, pentru voi, dragelor doamne și domnișoare, un 8 Martie frumos, la fel de frumos precum aceste flori.

O viziune de ansamblu despre...

Mărțișoare...

În sfârșit primăvara,
Mult așteptată,
Plină de mistere,
Care sper să vă aducă,
La doamne și domnișoare,
În suflete și inimi,
Căldură și culoare,
Asortate în frumoase,
MĂRȚIȘOARE.

O viziune de ansamblu este ansamblul viziunilor dintr-o serie de evenimente ansamblată într-o perfectă logică.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Astăzi am primit o îmbrățișare de la Maica Domnului!

  Dimineața a debutat cu o serie de energii negative din partea unor persoane apropiate, chiar dacă relația noastră provine dintr-o alianță familială. Mă voi ruga în continuare pentru ei, cu nădejdea că vor găsi pacea interioară. Astăzi aveam nevoie de o simplă îmbrățișare, o confirmare tactilă a binelui. Oricât de puternic ai fi, oricât de mult ai pretinde că cei din jur sunt buni, acțiunile lor toxice te pot afecta. Totuși, este important să nu le iei în considerare, ci să te concentrezi pe propria valoare. Divinitatea te răsplătește și-ți arată iubirea când te aștepți mai puțin. Am primit o îmbrățișare caldă din partea Maicii Domnului, prin intermediul unui om deosebit, blajin și iubitor de Dumnezeu. Mulțumesc, dragă părinte Bogdănel! Fie ca Domnul să vă dea sănătate și multe binecuvântări dumneavoastră și familiei dumneavoastră. Apreciez enorm darurile minunate pe care mi le-ați oferit. Doamne Ajută! 🙏

Uneori simți cum totul este în zadar...

Sunt extenuat, simt cum toate forțele mele au atins o limită de neegalat. Probabil, nu sunt fie pe calea cea bună, fie în locul și alături de oamenii nepotriviți. Îmi este greu, căci dintotdeauna mi-am revenit rapid după eșecuri, dar acum parcă mă aflu prins într-o buclă închisă care mă acaparează cum niciodată nu am fost. Orice efort depus nu duce la rezultatul scontat, totul pare extraordinar de greu, iar realizarea obiectivelor a devenit o misiune anevoioasă. Când sunt la un pas de a le atinge, intervine mereu CEVA care le blochează, simțind parcă cum acel CEVA este o entitate energetică malefică care râde în hohote de eșecul meu, găsindu-și satisfacție în suferința mea. Am obosit cumplit și-mi vine acel sentiment puternic de a abandona totul, de a mă retrage pe meleagurile natale. Oare ar trebui să uit de toți și de tot? Unde greșesc? Sau ce trebuie să fac, Doamne Iisuse Hristoase, pentru a primi iertarea Ta? Cât va mai dura această perioadă dificilă? Ce cale ar

Despre unicitate...

Despre unicitate... Ce este unicitatea? De foarte multe ori în viața vei dori să ai o unicitate a ta, să poți pune amprenta pe tine, cu acea unicitate specifică numai ție, caracteristică prin unicitatea ta, individuală care îți aparține, născută din caracterul și gena ființei tale. Unicitatea este acea stea favorabilă numai ție, care îți aduce acel emblematic, "made in me" produs de eu-ul tău fără a putea fi copiat, este specific ție, doar ție îți poate fi afiliat si asociat pe deplin, orice copie are să fie o copie, deoarece unicitatea vine din adâncul ființei fiecăruia, născută pentru a fi unică sau unic. Identificarea unicității o poti face doar atunci când nivelul tău de EVOLUȚIE este unul destul de ridicat, unde poți observa caracteristicile ce țin de unicitate: transcendență, spiritualitate, echilibru, cheia sinergetică, perfectibilitatea, creativitatea, simplificarea. Unicitatea este perfectibilitatea de a transcende prin cheia sinergetică a fi