Treceți la conținutul principal

Despre iubirea de sine și legea atracției

Ce este iubirea de sine și legea atracției

 Sunt sigur că ai mai auzit-o - dacă vrei să atragi iubirea, trebuie să te iubești pe tine în primul rând.

 Are sens, nu-i așa?  Cu toate acestea, oricât de logic ar suna, este mai obișnuit ca oamenii să caute dragoste de la ceilalți, în timp ce se neglijează.  Prea mulți dintre noi cădem pentru cineva și dăruim toată dragostea noastră pentru ei.  Sau dăm dragostea noastră celorlalți pentru a obține aprobarea de la ei pentru că nu ne aprobăm.  Este invers.  Dacă vrei să atragi adevăratul tip de iubire de la ceilalți și o viață de fericire, fii iubitor pentru tine în primul rând.

 Iubirea de sine este un magnet pentru iubire.  Cu cât te iubești mai mult, cu atât oamenii și situațiile mai iubitoare vor fi atrase de tine.

 Nu vorbesc doar despre un partener romantic.  Iubirea vine sub multe forme. Și dragostea de sine atrage fericirea.  De fiecare dată când faci ceva amabil pentru tine, trimite un mesaj Universului că te simți demn de bunătate și îți vine mai mult bunătate.  De fiecare dată când vă arătați iubire, atrageți genul bun de sentimente iubitoare care vă fac mai fericiți.  A face lucruri care îți pun un zâmbet pe față radiază bucurie către Univers, atrăgând mai mult.

 Fericirea pe care o creează iubirea de sine construiește emoțiile necesare pentru a atrage multe alte lucruri pe care le dorești.

 Amintiți-vă, Legea Atracției vă ridică emoțiile.  Cu cât simți mai multă bucurie și iubire, cu atât emoțiile tale sunt mai pozitive.  Cu cât emoțiile dvs. sunt mai pozitive, cu atât sunteți mai aliniat pentru a atrage toate lucrurile dorite.  Când eram stresat, mă simțeam jos și emoțiile mele erau negative.  Viața plictisitoare în timp ce mă străduiam să trec în fiecare zi peste acest stres.  Zâmbetele nu erau o întâmplare comună pe fața mea.  Nici nu știam cum se simte fericirea.  Emoțiile mele întunecate din dezamăgirea de sine au atras mai multe motive pentru a fi nefericit și mi-au scos capacitatea de a mă iubi.

  M-am gândit că ar fi frumos să mă simt mai bine în legătură cu mine, dar am multe altele!  Cu cât zâmbisem mai mult, cu atât trebuia să zâmbesc.  Cu cât mi-am dat mai mult, cu atât am primit mai mult de la alții.  Pe măsură ce dragostea mea pentru mine a crescut, la fel și capacitatea mea de a atrage ceea ce îmi doream.  Emoțiile mele au început să se înarmeze de bucurie și acea bucurie a trimis un mesaj Universului pentru a-l aduce la bun sfârșit - tot binele pe care l-am putut gestiona.

 Dragostea de sine te face să vrei să ai grijă mai bună de tine.  Vă pune dispoziția să primiți și ghiciți ce face Legea Atracției?  Te sprijină în a primi mai multe.  Legea atracției nu este nimic altceva, decât despre gândurile, sentimentele și acțiunile tale.  Prin urmare, am numit-o „Legea Ta” și atunci când te iubești pe tine însuți, lucruri despre tine, îți vei pregăti sau influența de fapt gândurile, sentimentele și acțiunea în calea ta.  Îți canalizezi toată energia într-un mod concentrat către realizarea viselor tale.  Am dezvoltat această concepție greșită potrivit căreia „Iubirea” înseamnă că trebuie să iubești pe ceilalți, trebuie să te sacrifici, dorințele tale, visele pentru ceilalți, ai grijă de ceilalți, faci lucruri pentru ceilalți etc. Dar, adevărul este, dacă o faci  nu te iubești pe tine în primul rând, nu vei putea să faci cele de mai sus la maxim.  Când te iubești pe tine însuți, știi ce este iubirea adevărată și îi poți iubi pe ceilalți la fel cum te iubești pe tine însuți.  Aceasta va fi cea mai înaltă ordine de iubire.  În Legea Atracției, a te iubi la maxim te face să fii persoana visului tău, vei deveni ceea ce vrei să fii.  Pentru că, acesta este modul în care îți poți realiza întregul potențial, să faci pașii potriviți și să faci mișcările perfecte.  Vei deveni un om de succes, abundent, un om ca fiind cea mai frumoasă persoană din lume, cea mai bogată persoană din această lume, orice vrei să devii. 

Dar practicați „Self Love” pentru a obține asta.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Astăzi am primit o îmbrățișare de la Maica Domnului!

  Dimineața a debutat cu o serie de energii negative din partea unor persoane apropiate, chiar dacă relația noastră provine dintr-o alianță familială. Mă voi ruga în continuare pentru ei, cu nădejdea că vor găsi pacea interioară. Astăzi aveam nevoie de o simplă îmbrățișare, o confirmare tactilă a binelui. Oricât de puternic ai fi, oricât de mult ai pretinde că cei din jur sunt buni, acțiunile lor toxice te pot afecta. Totuși, este important să nu le iei în considerare, ci să te concentrezi pe propria valoare. Divinitatea te răsplătește și-ți arată iubirea când te aștepți mai puțin. Am primit o îmbrățișare caldă din partea Maicii Domnului, prin intermediul unui om deosebit, blajin și iubitor de Dumnezeu. Mulțumesc, dragă părinte Bogdănel! Fie ca Domnul să vă dea sănătate și multe binecuvântări dumneavoastră și familiei dumneavoastră. Apreciez enorm darurile minunate pe care mi le-ați oferit. Doamne Ajută! 🙏

Uneori simți cum totul este în zadar...

Sunt extenuat, simt cum toate forțele mele au atins o limită de neegalat. Probabil, nu sunt fie pe calea cea bună, fie în locul și alături de oamenii nepotriviți. Îmi este greu, căci dintotdeauna mi-am revenit rapid după eșecuri, dar acum parcă mă aflu prins într-o buclă închisă care mă acaparează cum niciodată nu am fost. Orice efort depus nu duce la rezultatul scontat, totul pare extraordinar de greu, iar realizarea obiectivelor a devenit o misiune anevoioasă. Când sunt la un pas de a le atinge, intervine mereu CEVA care le blochează, simțind parcă cum acel CEVA este o entitate energetică malefică care râde în hohote de eșecul meu, găsindu-și satisfacție în suferința mea. Am obosit cumplit și-mi vine acel sentiment puternic de a abandona totul, de a mă retrage pe meleagurile natale. Oare ar trebui să uit de toți și de tot? Unde greșesc? Sau ce trebuie să fac, Doamne Iisuse Hristoase, pentru a primi iertarea Ta? Cât va mai dura această perioadă dificilă? Ce cale ar

Despre unicitate...

Despre unicitate... Ce este unicitatea? De foarte multe ori în viața vei dori să ai o unicitate a ta, să poți pune amprenta pe tine, cu acea unicitate specifică numai ție, caracteristică prin unicitatea ta, individuală care îți aparține, născută din caracterul și gena ființei tale. Unicitatea este acea stea favorabilă numai ție, care îți aduce acel emblematic, "made in me" produs de eu-ul tău fără a putea fi copiat, este specific ție, doar ție îți poate fi afiliat si asociat pe deplin, orice copie are să fie o copie, deoarece unicitatea vine din adâncul ființei fiecăruia, născută pentru a fi unică sau unic. Identificarea unicității o poti face doar atunci când nivelul tău de EVOLUȚIE este unul destul de ridicat, unde poți observa caracteristicile ce țin de unicitate: transcendență, spiritualitate, echilibru, cheia sinergetică, perfectibilitatea, creativitatea, simplificarea. Unicitatea este perfectibilitatea de a transcende prin cheia sinergetică a fi